fever come againn yeah

okay harini hari selasa.
and saya tak pergi sekolahhh.
wee. shukenye shukenye. 
haha tapi tak best jugak sebab pening-pening gitew kepala ni.
tadi dah makan ubat selsema apa sume.
then duduk diam-diam dalam bilik.
dengar lagu koreaaaa :3
apa lah agaknya kat sekolah sedang berlaku ya. hihi ah tak kesah ah kenn.

eh here i wanna tell you guys, i don't know why suddenly keluar dekat youtube list Personal Taste MV. padahal aku tengah tengok cerita omputis at first. then aku pun click la Personal Taste MV tu. mesti yg minat kpop ni dah pernah tengok kan. aku pun tahu cerita ni keluar tapi tak lah interested sangat kot BUT now sumpah feeling ni rasa macam nak tengok and sumpah aku nak cari dvd cerita ni kat kedaii ! *drools*
and suddenly nangis pulak tengok MV cerita ni. hero cerita ni ialah Lee Minho *bapakkkkk shiot hansem gila kottt* and the heroin is Son Ye Jin *comel/pretty/flawless gila*  ee sumpah okay i'm addicted to this movie olrediiii. nak kumpul duit ah nak beli dvd ni. WHEEHE.

tengok ni weh ! 
okay. HIHI. drooooooooools T_T