tired. letih. but fun !

Assalamualaikum. Letih siaaa harini. Tadi pergi shopping a lotsof stuff with my pwetty mama. And went to the kedai emas to buy a ring for my brother's engagement and we all was like *pening nak pilih* Memang rambang mata gila sebab semua jewels kat sana cantik oh. And lastly my mum pilih yang have a lotsof berlian and I kinda jealous. hahah. *alah nanti aku kawin seksok dapat jugak kan* Then we go for some tudung's shop but just tengok-tengok jee. And balik rumah je terus tidur and do nothing !! okay so what about my homeworks ? YEAH sikit pun tak sentuh and I now I was likeee -..-' *so lazy you know* but I don't know why I feel so happy today. hahah. Maybe because I got a cute shot. LOL. yeah sometimes we have to feel cute right ?



*hihi. keret kan*


Okay guys. I'm done here. Now dah pukul 7.15 and lagi 15 minit nak berbuka !!1 yeah finally. So bye and Selamat Berbuka Puasa semua :)